Padziļināt zināšanas un prasmes mācību jomās – valodas; sociālā un pilsoniskā; kultūras izpratne un pašizpausme mākslā; dabaszinātnes; matemātika; tehnoloģijas; veselība un fiziskās aktivitātes.
Veidot caurviju prasmes – pašizziņa un pašvaldība; domāšana un radošums; sadarbība un līdzdalība; digitālā pratība.
Attīstīt vērtības un personības īpašības – atbildība, centība, drosme, godīgums, gudrība, laipnība, līdzcietība, mērenība, savaldība, solidaritāte, taisnīgums, tolerance.
Sagatavot skolēnus mērķtiecīgai darbībai, turpinot pētnieciskā un patstāvīgā darba prasmju attīstīšanu zinātniski pētnieciskajos darbos 8.-9. un 11. klasē, kā arī SMU izstrādē 12.klasē.
Projektu veidi
Projekts mācību priekšmetā
Projektu izmantošanu mācību priekšmetu apguvē organizē skolotājs.
Kopā ar skolēniem noformulē projekta mērķi, uzdevumus un sasniedzamo rezultātu, saskaņā ar mācību priekšmeta standartu un programmu,
Māca skolēniem darba plānošanas un organizēšanas prasmes, virzot skolēnu pastāvīgo darbu un prasot atbildību projekta mērķu sasniegšanai.
Nodrošina atgriezenisko saiti un refleksiju par projekta darbā apgūtajām kompetencēm (zinu, protu, varu) un turpmākas attīstības vajadzībām (gribu turpmāk uzzināt, iemācīties, izdarīt).
Projektu nedēļa
Projektu nedēļa ir alternatīva mācību darba forma, kuras laikā 1. – 7. klases skolēni īsteno savu projekta ideju, izvirzot mērķi un sasniedzamo rezultātu, plānojot savu darbu, analizējot sasniegumus un turpmākās darbības vajadzības.
Projekta darbu klasē organizē klases audzinātājs.
Projektu darbā skolēniem nepieciešamās kompetences tiek attīstītas mācību stundās, apgūstot mācību saturu dažādos mācību priekšmetos.
Projekti ārpusstundu nodarbībās
Projekti ārpusstundu nodarbībās tiek organizēti pēc skolotāju vai skolēnu iniciatīvas.
Projekti ārpusstundu nodarbībās parasti ir laika un apjoma ziņā plašāki projekti, kas tiek veikti sadarbībā ar citām organizācijām un mācību iestādēm.